Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 VS Audi A6 95-97 Qattro помогнете да избера!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [quote="gigi"]Аудито как е, но алфата вози меко а същевременно е много стабилна, здраво е, но и доста скъпо направиш ли го един път няма да го пипнеш поне 70 000 80 000.

    дали
    може би с оригинални части и по хубави гладки пътища да ,
    ама с тия италиано-китайски части дето се продават тук в комбинация с нашите лунни пътища.

    Comment


    • #17
      То за частите си има лек сваляш всичко оригинално даваш да ти ги рециклират, слагаш хубави тампони от полеоретан примерно и нямаш никакви грижи. Или пък слагаш оригинални MOOG да речем и също забравяш за окачването аз затова казвам че ако немаш кинти и искаш да потдържаш 166 без пари с менте части не си е работа, тогава по добре нова кола с гаранция която като строшиш и си отиваш по гаранцията. Всичко е въпрос на избор а кое колко е правилно никой не може да каже.

      Comment


      • #18
        Ами така като сравня Аудито и Алфата хич не се замислям и не казвам това защото имам такава Алфа или сам фен на Алфа знам го това Ауди просто Алфа 166 бие от всякаде мисля по вчичко Аудито...
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD Progression

        Comment


        • #19
          твърдо за аудито
          с куатрото не ти трябва джип
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #20
            След 97 2,5 нафтата не е сполучлив мотор,при старата А6ца е по добър. иначе куатрото е голяма работа
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #21
              Здравейче пичове! Благодаря пак за многото откровени и отзивчиви отговори. Прегледах доста А6-ци и 166-ци. Определено трябва да отбележа ,че Алфата ми е доста по- присърце вече и 90% това ще е колата. Аудито има доста достойнства,а именно Куатро-то (тествах 1 такова преди време и мачкаше безпроблемно снежни преспи със захабени ЛЕТНИ гуми),но определено съм на мнение че искам нещо по-ново от същия клас,освен това болшинството от Аудита-та на пазара са комбита което определено не ме радва,тъй като съм почитател на седаните и "вагон" не ми се кара,също така и поддръжката на куатро окачване е "олеле" (не че на алфата до колкото разбрах е ефтино ,но все пак е под това на куатро).
              Гледайки различни алфи на цени от 7000 до 20000 лева обаче доста се озадачавам... До колкото знам има 2 поколения 166преди фейслифта - 1 вото поколение са с двигатели от 136 кс ,а второто съответно 140 и 150 кс,но на различни места където гледах колите чувах различни неща (примерно 166 от 2000 г. 140 кс,а 166 от 2003 136кс ???) Ще съм ви благодарен ,ако някой ме светне по какво мога да различавам 1-во от 2-ро поколение. Принципно за сега съм се спрял на 1 алфа от столична автокъща за 11 000 и на една варненска пак за толкова).Плаши ме единствено евентуални проблеми с ICS-a(надявам се да няма такива,щот до колкото знам Сименс е стабилна фирма [май тя ги произвежда] а и не виждам някви сериозни оплаквания из форума от него),другото кофти впечатление от алфата са по-кофти материалите на интериора и по-специално на контролните уреди и бутоните в сравнение с Ауди,но може да съм попаднал и на кофти бройки.
              П.С. Обислям и покупката на Ланчия Капа,защото много ми хареса, ако остане някой лев за баща ми,и искам да знам дали 2,4 дизела има нещо общо с този на Алфа (простете за аматьорския въпрос),но при ланчията по-вероятно е да взема 2,0 бензинката на 155 кс,ако вобще взимам.
              П.П.С Имайки предвид че съм върл фен на Ауди ,тепърва оценявам достойнствата на италианските коли

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от stiffy
                Определено трябва да отбележа ,че Алфата ми е доста по- присърце вече и 90% това ще е колата.
                Поздравявам те за 90%-тния избор Аз имах Ауди 100 2.0 16V 140 к.с. и бях доволен, но 166-цата не му отстъпва по качества, надеждност и динамика, а напротив - превъзхожда го по технологии, лукс, екстри и т.н. Даже 166 е много по-стабилна заради модерното окачване. През 90-те германците са доста по-назад от италианците с въвеждането на модерни технологии и екстри, а да не говорим, че при сравнение на 166 от която и да е година с А6 '95-'97 разликата става огромна. Това А6 си е фейслифт на 100-тицата (С4), т.е. моделът излиза '91, а 166-цата излиза '99 ако не се лъжа - това са различни поколения!


                Първоначално публикувано от stiffy
                Аудито има доста достойнства,а именно Куатро-то (тествах 1 такова преди време и мачкаше безпроблемно снежни преспи със захабени ЛЕТНИ гуми)
                Така е, НО:

                1. зависи колко пъти в годината ще ти се налага да "мачкаш снежни преспи";

                2. както казах 166 е много по-стабилна на пътя заради модерното окачване, което компенсира предимствата на 4х4 в нормални условия;

                3. един Q2 диференциал помага още повече по т.2.

                Първоначално публикувано от stiffy
                ...поддръжката на куатро окачване е "олеле"
                Поддръжката не толкова на окачването е "олеле", колкото на самата система куатро. А най-голямото "олеле" в случая е разликата в разхода на гориво.

                Първоначално публикувано от stiffy
                Ще съм ви благодарен ,ако някой ме светне по какво мога да различавам 1-во от 2-ро поколение.
                http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=12377

                Първоначално публикувано от stiffy
                Плаши ме единствено евентуални проблеми с ICS-a(надявам се да няма такива,щот до колкото знам Сименс е стабилна фирма [май тя ги произвежда] а и не виждам някви сериозни оплаквания из форума от него)
                Проблеми може да има не с ICS-a, а със загубени кодове за ICS-a:

                http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=14325

                http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=12666

                Първоначално публикувано от stiffy
                другото кофти впечатление от алфата са по-кофти материалите на интериора и по-специално на контролните уреди и бутоните в сравнение с Ауди
                Това просто не е вярно.

                Първоначално публикувано от stiffy
                Обислям и покупката на Ланчия Капа,защото много ми хареса, ако остане някой лев за баща ми,и искам да знам дали 2,4 дизела има нещо общо с този на Алфа...
                ЖТД-то след '98 - 136 к.с. е същия, но нека спецовете да си кажат думата - винаги има някакви разлики. Скоростната кутия обаче е различна - Капата е с 5 скорости, а 166-цата - 6.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                Блог за работа и кариера

                sigpic

                Comment


                • #23
                  Здравейте отново! Ами покупката вече е факт ,но не е нито ауди ,нито Алфа В крайна сметка взех че купих Ланчиа Капа (така че си оставам в клуба на италианските возила) първо уж за баща ми,но просто много ми хареса тая колица и реших да си остане тя за мене,вярно не е като алфата но си има всичко което ми трябва,голяма е,има добра "возия",и чарковете не са скъпи,както и самата кола . В момента е в бокса за смяна на консумативи и потягане на ходовата част + още някои доработки. Иначе капата е '97 2.0 20V V.I.S.
                  Поздрави и благодаря за всички отговори! Ще се видим на следващия Итал фест .

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от stiffy
                    Здравейте отново! Ами покупката вече е факт ,но не е нито ауди ,нито Алфа В крайна сметка взех че купих Ланчиа Капа (така че си оставам в клуба на италианските возила) първо уж за баща ми,но просто много ми хареса тая колица и реших да си остане тя за мене,вярно не е като алфата но си има всичко което ми трябва,голяма е,има добра "возия",и чарковете не са скъпи,както и самата кола . В момента е в бокса за смяна на консумативи и потягане на ходовата част + още някои доработки. Иначе капата е '97 2.0 20V V.I.S.
                    Поздрави и благодаря за всички отговори! Ще се видим на следващия Итал фест .
                    Честита да ти е Много хубава кола
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от klazarov
                      От 1994 до 1997 ауди А6 има два дизелови агрегата с кубатура 2.5 .
                      Единият мотор е ААТ - 115 к.с., а втория е AEL - 140 к.с. и са пет цилиндрови, но нито един от тях не е монтиран в куатро варианта на А6 между тези години!
                      Според мен тези два мотора са несравними дори и с най-стария комън рейл на 166(136 к.с.), който ги превъзхожда многократно, но всичко е въпрос на усещане, аз лично направих своя избор в момента в който слязох от първата 166-ца която покарах
                      отговарям ... Ашест е с мотора на а 8 2.5 куатро .... най ебания мотор на ауди

                      sigpic
                      Alfa Romeo 159 EX

                      Comment


                      • #26
                        и нов отговор ... тъй като аз си разглеждам алфите ,но карам и ауди треа кажа следното ... това е лично мое мнение , за кола до 10 к и тези мотори , алфата е за предпочитане,но ,има едно ,но ,алфа куатро няма - такама а и перманента на алфите е под всякаква критика, второ 2.5 мотора на ауди ражда през 100 к задължително ,а на алфата турбото пък , в общи линии е едно и също с малко накланяне на везната към алфа. Трето аудито вози и стои на пътя около 800 пъти по добре ,куатро е все пак , но истината е в ауди с мотор три и три би турбо . тоя двигател няма чупене ,освен в кубилиците -през 150000 км. Много са малко ,поне в софия и аз карам едно такова в момента ,е невероятна кола е А8 три и три с двете турбини ... 225 коня върви като лудо.Но 2.5 двигателя ..обикновенно 150 коня се слага на Ашест ,и А8 .. нищо не става от него слаба тубрина , слаби валове ,слаба глава .. това е от мен

                        sigpic
                        Alfa Romeo 159 EX

                        Comment

                        Working...
                        X